Persbericht: Agenda aangekondigd en registratie geopend voor het Enterprise Analytics Online Event 2020

22 september 2020 – DATAVERSITY® maakte de agenda bekend en opende vandaag de registratie voor de vierdejaarlijkse Enterprise Analytics Online (EAO), die live zal worden gepresenteerd op 18 november 2020 van 8.00 uur tot 13.30 uur Pacific Time. Details en gratis registratie voor dit evenement zijn te vinden op https://eanalyticsonline.com.

EAO is een van de vele online conferenties die door DATAVERSITY worden georganiseerd en is ontworpen om iedereen die met gegevens werkt te leren hoe een succesvolle analysestrategie moet worden uitgevoerd en geïmplementeerd. Deelnemers kunnen kiezen uit vijf presentaties van 50 minuten over onderwerpen als Enterprise Analytics, Analytics Governance, Deep Learning en Machine Learning, elk gevolgd door een live Q & A-periode van 10 minuten. Presentatoren zijn onder meer Prashanth Southekal van het DBP Institute, Pragyansmita Nayak van Hitachi Vantara Federal, Malcolm Chisholm van Data Millennium en William McKnight van McKnight Consulting Group. Spreker Brian Martin, hoofd AI bij AbbVie, zal de keynote-sessie van het evenement presenteren over de toekomst van AI en machine learning in relatie tot Analytics.

Alle geregistreerde deelnemers krijgen gratis toegang tot het live-evenement en de bijbehorende on-demand opnames, presentatiedia’s en eventueel aanvullend materiaal dat wordt gepresenteerd door de sprekers na het evenement. Ga naar om de agenda te verkennen http://eanalyticsonline.com/#schedule.

Leden van de pers kunnen contact opnemen met Laura Lucht op laura@dataversity.net voor details over het evenement of om interviews met onze sprekers te coördineren.

Voor vragen over het sponsoren van het evenement kunt u contact opnemen met Warwick Davies op warwick@dataversity.net.

Over DATAVERSITY®

DATAVERSITY is een producent van educatieve inhoud voor zakelijke en informatietechnologieprofessionals over het gebruik en het beheer van gegevens. Ons team streeft ernaar om kwalitatief hoogwaardige inhoud te bieden aan de wereldwijde gemeenschap van beoefenaars, experts en ontwikkelaars die deelnemen aan en profiteren van onze face-to-face gehoste conferenties, gratis online conferenties, live webinars, white papers, online training, dagelijks nieuws, artikelen en blogposts, en nog veel meer. Voor meer informatie kunt u terecht op dataversity.net of email info@dataversity.net.

follow: